Group Fitness & Aerobic Classes

   
  • STEEL TONIC

    Antrenament localizat, care nu va fi plictisitor sau dificil deoarece Steel Tonic propune un mod simplu, distractiv și eficient de antrenament. Se concentrează în mare parte pe partea inferioara a corpului, picioarele și fesele fiind împinse la limita în 60 minute, care va vor testa rezistența și abilitatea la maxim. Nu uităm nici de brațe, piept și spate, care vor lucra și ele în cadrul acestei clase distractive ce combină intensitatea, acțiunea, distracția și transpirația.

    AVANTAJE ȘI BENEFICII

    Îmbunătățețte tonusul general al corpului.

    Crește tonusul coapselor și mușchilor fesieri, datorită concentrării în mare parte pe zona inferioara a corpului.

    Crește nivelul de rezistență aerobă ți anaerobă.

    Crește capacitatea cardio-pulmonara.

    Îmbunătățește postura și coordonarea.

    Definește musculatura.

    Reduce stresul, îmbunătățind atît fizicul cât și psihicul.

    Intensifică metabolismul, stimulează arderea caloriilor.

    Antrenează corpul si mintea, fiind un antrenament complet, sigur si distractiv.


    STEEL TONIC

    Localized training classes will no longer be boring or difficult to perform, since Steel Tonic proposes a simple, fun and effective way of training your body.Steel Tonic is a training system that mainly focuses its work on the lower body. Legs and bottom are stretched to the limit in a 60 minutes’ class that will test your endurance and ability to the fullest. Yet, it is essential to remember that the arms, chest and back will also be called to work in this exciting class which combines intensity, action, fun and sweat in a single localized training.

    ADVANTAGES AND BENEFITS

    Improves body toning.

    Tones mainly legs and bottom, due to hard work in the lower body.

    Increases levels of aerobic and anaerobic endurance.

    Increases cardio-pulmonary capacity.

    Retrains the body improving posture and coordination.

    Benefits vasculature.

    Defines muscles due to load training.

    Reduces stress and tension, improving not only the body but also the mind.

    Boosts metabolism, burning calories and fat.

    Trains your body and mind, doing a full workout, safe and fun.

  • STEEL TRAINING - THE GYM

    Clasele de antrenament cu bare au devenit o parte importantă din grila de program a sălilor. Combinarea supraîncărcării de greutate, cu doze masive de adrenalină, lasă,în urma conceptul de "plictiseală" când vine vorba de antrenamentul cu greutăți. Steel Training încorporează în antrenament și componenta cardiovasculară, acoperind astfel toate aspectele unui antrenament.

    Noul său sistem muzical permite instructorilor să dezvolte o clasă echilibrată, cu timp de lucru și pauze strategic plasate, așa încât participanții să își exploreze la maxim potentialul. Prin intermediul segmentului Load Power se crește și mai mult nivelul de antrenament, pentru a obține rezultate într-un timp incredibil.

    AVANTAJE ȘI BENEFICII

    Crește tonusul muscular.

    Revigorează sistemul motor pasiv, ducând la o nevoie crescută de calciu la nivelul oaselor.

    Previne osteoporoza și bolile osoase.

    Îmbunătățește coordonarea.

    Stimulează sistemul cardiovascular și circulatia centrală.

    Crește forța și rezistența corpului.

    Reduce stresul și tensiunea, îmbunătățind nu numai fizicul dar și psihicul.

    Întârzie îmbătrânirea, îmbunătățind calitatea vieții fiecărui participant.

    Antrenează  sistemul respirator crescând astfel capacitatea pulmonară.

    Stimulează metabolismul, favorizând arderea grăsimilor


    STEEL TRAINING

    Training classes with bars, have become an important part of the timetable of all Gyms. A strategic combination of training with overload, plus a heavy dose of adrenaline, makes participants leave the concept of "boring" aside, when they consider weight training.

    Besides combining training with overload, Steel training incorporates cardiovascular work, making a class covering all levels of training. Moreover, Instructors develop a balanced class, thanks to their new music system, which is based on working times and pauses, strategically placed so that participants can explore their full potential. Finally, with the Load Power segment, the volume of training increases even more, thus granting a remarkable outcome in very short time.

    ADVANTAGES AND BENEFITS

    Increases muscle tone.

    Invigorates the passive motor system, leading to higher demand for calcium to the bones.

    Prevents osteoporosis and bone diseases.

    Improves coordination.

    Stimulates the central circulatory and cardiovascular system.

    Increases strength and endurance of the body.

    Reduces stress and tension, improving not only the body but also the mind.

    Delays aging, improving  life quality of each participant.

    Trains the cardiovascular / respiratory system, increasing aerobic capacity.

    Boosts metabolism, burning calories and fat.

  • ABS 30. min

     

    30 de minute de antrenament  pentru zona Core ,îmbunătățește mobilitatea,întărețte și tonifică abdomenul.


    ABS

    30 min Core training,Improves mobility, strengthens and tones the abdomen.

  • CYCLING

    În cadrul exercițiilor de Indoor Cycling nuexistă mișcări complicate , tehnici sau coregrafii. Este o activitate non-impact și solicită mai puțin genunchii, șoldurile și gleznele decât restul exercițiilor cardio. De asemenea , clasele de Indoor Cycling sunt distractive și plăcute, făcând ca timpul să pară  că trece mai repede.

    AVANTAJE ȘI BENEFICII

    Indoor Cycling ajută la dezvoltarea puterii picioarelor, mai ales a gambelor , și întărește tendoanele.

    Consumă un număr mare de calorii

    Solicită mai puțin genunchii și gleznele față de alte exerciții de cardio

    Îmbunătășește sistemul cardiovascular (inima ți plămânii)

    Crește viteza de distribuție a fluxului sanguin în corp

    Este o modalitate foarte bună de a pierde din greutate

    Întărește musculatura picioarelor și tendoanele

    Este o modalitate foarte plăcută și distractivă de a face mișcare


    CYCLING

    During the Indoor Cycling exercises there are no complicated moves, techniques or choreography. It is a non-impact class and it involves less strain on knees, hips and ankles than other cardio exercises. Also, Indoor Cycling classes are fun and enjoyable, making the time seem to pass by quickly.

    Increases calorie consumption and raises the metabolic rate, being an ideal exercise for losing weight. During a cycling class, the heart rate increases by about 80%, which is excellent when it comes to burning fat. Also, by using the muscles of the shoulders, hips and torso, the alignment and the posture of the body are improved.

    ADVANTAGES AND BENEFITS

    Indoor Cycling helps develop leg strength, especially of the calves, and strengthens the tendons.

    Great calorie consumption

    Strains the knees and ankles less than other cardio exercises

    Improves the cardiovascular system (heart and lungs)

    Improves blood flow throughout the body

    It is a great way to lose weight

    Strengthens the leg muscles and tendons

    It is a very pleasant and fun way to get fit

     

     

     

  • CXWORX

    Exercising muscles around the core, CXWORX™ provides the vital ingredient for a stronger body. A stronger core makes you better at all things you do, from everyday life to your favorite sports - it’s the glue that holds everything together.

    All the moves in CXWORX have options, so it’s challenging but achievable for your own level of fitness. During the 30-minute workout trained instructors guide you through correct technique as you work with resistance tubes and weight plates, as well as body weight exercises like crunches, and hovers. You will also get into some hip, butt and lower back exercises.

  • GROUP PERSONAL TRAINING

  • CORE TRAINING

  • 60 days GOLD GYM Challenge- valabil cu atonement 60 days

  • Yoga

  • Running


     

  • LesMills BODYPUMP

     

     

    BODYPUMP™ is one of the world's most famous group pre-choreographed classes that are changing every 3 months. With this workout you get in shape, tone your major muscle groups while you squat, press or lift the barbell or just free weights.

    THE REP EFFECT™ will change your body. Focusing on low weights and more repetition, you will burn fat, gain strength and learn all the moves very fast!

    Improve your strength and stamina.

    Shape and tone your muscles.

    Exercises are easy to follow and you are able to focus on your technique.